Facelift a alternativní vzhledy - Pipin

Vše co nejde zařadit jinam

Moderátoři: World Builder, Dungeon Master, Dungeon Servant

Odpovědět
pipinzjablickova
Příspěvky: 186
Registrován: 23. 12. 2015 23.16

Facelift a alternativní vzhledy - Pipin

Příspěvek od pipinzjablickova » 16. 4. 2019 8.46

Sem budu občas dávat screeny ze hry s novým faceliftem/vzhledem různých věcí. Používám patche a ne override, protože v override bych se za chvíli ztratil (ve složce by byl nepořádek) a přes patch zapnu a případně vrátím zpět přesně to co potřebuju.

Třeba takhle:
//vypnu facelift hlav, prsty na rukou a vrátím vzhledy baťohů
[Patch]
PatchFile000=patch_heads_off
PatchFile001=patch_hands_off
PatchFile002=patch_box_off

//zase vše aktivuju
[Patch]
PatchFile000=patch_heads
PatchFile001=patch_hands
PatchFile002=patch_box
Ylva, Pipin z Jablíčkova

Bjorn syn Erikův

pipinzjablickova
Příspěvky: 186
Registrován: 23. 12. 2015 23.16

Re: Facelift a alternativní vzhledy - Pipin

Příspěvek od pipinzjablickova » 16. 4. 2019 11.39

Zlobři

u zlobří pevnosti. Modely lze nalézt v Projektu Q.
Přílohy
zlobri.png
Zlobři
zlobri.png (393.56 KiB) Zobrazeno 151 x
Ylva, Pipin z Jablíčkova

Bjorn syn Erikův

Uživatelský avatar
Braenn
Příspěvky: 4930
Registrován: 5. 1. 2007 12.12
Kontaktovat uživatele:

Re: Facelift a alternativní vzhledy - Pipin

Příspěvek od Braenn » 16. 4. 2019 13.48

Já osobně používám poupravené vzhledy kostlivců (a už ani nevím čeho, snad skřetů?), ale jsou to spíš kosmetické úpravy, tohle je ovšem extrém. Vypadají jako úplně jiné potvory, než je vidí všichni hráči, úplně jinak, než ti je kdokoli popíše... nenarazíš s tím ve hře? Až budeš kupříkladu tvrdit, že něco udělal velký, hnědý zlobr s lebkou na gatích - a bum, nikdo ostatní takového v životě neuvidí?
Cynrik Weber Bych se po... tento. Ehm.
Maíreig Gilliome Weber Off. Na přání loguji, pouze v pevnosti.

Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 1430
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Facelift a alternativní vzhledy - Pipin

Příspěvek od Ogar » 16. 4. 2019 14.03

Pipin píše:
16. 4. 2019 13.48
"Pipin šlechtí zlobry..."
Braenn píše:
16. 4. 2019 13.48
Já osobně používám poupravené vzhledy kostlivců (a už ani nevím čeho, snad skřetů?), ale jsou to spíš kosmetické úpravy, tohle je ovšem extrém. Vypadají jako úplně jiné potvory, než je vidí všichni hráči, úplně jinak, než ti je kdokoli popíše... nenarazíš s tím ve hře? Až budeš kupříkladu tvrdit, že něco udělal velký, hnědý zlobr s lebkou na gatích - a bum, nikdo ostatní takového v životě neuvidí?
Facelift ocamcať pocamcať... každý si může modifikovat, co uzná za vhodné, ale závazné je nastavení, které běží na serveru a podle něj se veškerá IC hra bude také odvíjet. Tak ať potom někdo v tom všem nadšení nešťastně nenarazí. :clover:

Pozn. Braenn mě předběhla nebo co...

pipinzjablickova
Příspěvky: 186
Registrován: 23. 12. 2015 23.16

Re: Facelift a alternativní vzhledy - Pipin

Příspěvek od pipinzjablickova » 18. 4. 2019 8.34

Pár poznámek ke zlobřímu faceliftu.

Velikosti, barvy a rohy (ty modří čarodějové/šamani je mají) u nových modelů celkem obstojně sedí. Největší rozdíl je v tom, že nové modely mají vlasy a vylepšené doplňky. Když pominu lebky na sobě, tak zlobři mají k lebkám pozitivní vztah, ale to už si ty jejich tábory musí každý IC projít sám.

K mojí IC hře. Jak už jsem výše zmínil zapnutí/vypnutí faceliftu je otázka 1 minuty (na EQ . Kromě toho máme nápovědu a pokud hraju s původníma portrétama, tak vidím i původní vzhled. Pokud přepnu na nové portréty, tak co se týče zbarvení a rohů zlobra jsem po krátké době zvyku taky IC v pohodě. (Dokážu popsat modrej rohatej kouzlič, nebo hnědej s tímhle odstínem hnědý, či žlutej.).

Nové vzhledy potvor si pro EQ budu vypínat, protože tohle zavání dohadama.
Ylva, Pipin z Jablíčkova

Bjorn syn Erikův

Odpovědět