Spawn potvor

Chyby v systémových věcech

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
Khazad2
Příspěvky: 31
Registrován: 24. 2. 2018 23.51

Spawn potvor

Příspěvek od Khazad2 » 9. 5. 2018 14.50

Ahoj,

díky za úpravu zbrojí. Už je to aspoň realističtější :-).

Napadlo mě ještě nějak systémově vyřešit spawn potvor. Uvedu nějaké případy. kde je podle mě spawn dost divný:

Vymlátím potvory v lokaci, …
1) odejdu z lokace a vrátím se do ní a ejhle potvory jsou zase tam. IC uběhlo pár minut.
2) přijde do lokace někdo nový a ejhle za mnou se vygenerujou potvory. Tady by to chtělo zkontrolovat, zda je ve scritpu i podmínka pro DM hráče, aby se pak nestalo, že se tam jde DM podívat a ejhle budou nový potvory (tohle je ale jenom moje doměnka, protože script nevidím, tak jen odvozuji od hry a přemýšlím o souvislostech)

Pokud by se měl spawn nějak řešit, tak navrhuju tohle zkontrolovat.

Díky a mějte se

Khazad

Uživatelský avatar
Niko
Příspěvky: 1306
Registrován: 10. 3. 2010 15.29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Spawn potvor

Příspěvek od Niko » 9. 5. 2018 15.01

Bohužel to není tak snadný, jak by se mohlo zdát. Každej spawn je v lokaci řešen individuálně a nejde to upravit tak, že by se to všude po jedné úpravě projevilo.

O nějakých místech, kde to blbne vím, ale je spousta dalších věcí k řešení, které mají momentálně přednost. A DM spawn určitě nespouští.

Gawain
Příspěvky: 6
Registrován: 10. 2. 2018 17.06

Re: Spawn potvor

Příspěvek od Gawain » 9. 5. 2018 15.22

Ahoj,

s tímto mě napadá, nebylo by možné přidat spawn potvor v noci v neobydlených lokacích? Cesty mezi městy a vesnicemi mi v noci přijdou velmi bezpečné. Uvítal bych, kdyby v noci nebylo tak snadné dojít z města do města. Nejlépe, aby jedinec měl opravdu problém a skupinka musela být obezřetná. Pokud to ovšem není záměr, aby Equilibrie byla pohádkový svět. Stačí mi odpověď ano/ne.

Nechci o tomto tématu příliš diskutovat, jak jsem si všiml, vede to do osobní roviny u některých jedinců.

Uživatelský avatar
Niko
Příspěvky: 1306
Registrován: 10. 3. 2010 15.29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Spawn potvor

Příspěvek od Niko » 9. 5. 2018 16.01

Nechal bych to na IC vývoji.

Uživatelský avatar
Wolf
Příspěvky: 3994
Registrován: 25. 4. 2008 16.37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Spawn potvor

Příspěvek od Wolf » 9. 5. 2018 16.41

Gawain píše:
9. 5. 2018 15.22
……………….
Ono treba v kralovstvi bezpecne muzes relativne projit jen mezi Fagadem a Tirianem (pokud ve hre neni treba DM - to znamená co se systemoveho spawnu tyka).
V říši bezpecne projdes mezi mamoninem a mithem pokud te nesezere krab nebo vlk. Takze vlastne to taky neni zcela bezpecne. A mezi mithem a hagem mas taky nepratelsky spawn (brouci, jezevci, skreti... ).
Neutral Good Dungeon Master :clover:

Woxa
Příspěvky: 3629
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Spawn potvor

Příspěvek od Woxa » 9. 5. 2018 16.42

Osobně bych z cest nedělal další dung :) Na místech kde ten spawn smysl dává většinou je. Na jiných místech se objevuje DX zásahy, pokud se v onom místě zrovna něco děje.

A hlavně, low levely by ta úprava na noc zavřela ve městě a zkušených postav by se nedotkla (zvířata, lapky, skřety většinou po pár levelech obejdeš i bez boje - pokud chceš).
Aktivní: Siriand Tir'ein, elfí floutek z Tirianu
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai

Gawain
Příspěvky: 6
Registrován: 10. 2. 2018 17.06

Re: Spawn potvor

Příspěvek od Gawain » 9. 5. 2018 16.59

lukasaspire píše:
9. 5. 2018 16.01
Nechal bych to na IC vývoji.
Ok, to mi stačí. Díky.

Uživatelský avatar
Van
Příspěvky: 414
Registrován: 25. 2. 2012 19.50

Re: Spawn potvor

Příspěvek od Van » 9. 5. 2018 17.45

Případně bych to nechal na diskuzi v Nápadech a přípomínkách.

Khazad2
Příspěvky: 31
Registrován: 24. 2. 2018 23.51

Re: Spawn potvor

Příspěvek od Khazad2 » 9. 5. 2018 20.57

lukasaspire píše:
9. 5. 2018 15.01
Bohužel to není tak snadný, jak by se mohlo zdát. Každej spawn je v lokaci řešen individuálně a nejde to upravit tak, že by se to všude po jedné úpravě projevilo.

O nějakých místech, kde to blbne vím, ale je spousta dalších věcí k řešení, které mají momentálně přednost. A DM spawn určitě nespouští.
Díky za odpověď a info. Jestli na to bude čas, tak bych navrhoval udělat nějaké systémové řešení nastavitelné parametry. Tím by na to byl jeden systém, ale furt by to mohlo být individuální. Změny by se ve výsledku dělali z toho jednoho místa. A po otestování začít nasazovat u problematických lokacích.

Ale chápu, že jsou i důležitější věci. :clover:

Odpovědět