Automati

Chyby u přátelských NPC

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Uživatelský avatar
Olymar
Příspěvky: 1670
Registrován: 2. 2. 2010 23.15

Automati

Příspěvek od Olymar » 16. 3. 2010 1.01

Poslední dobou se mi několikrát stalo, že se moje postava začala zasekávat "o vzduch" a v některých případech až do momentu, kdy jakákoliv rovná chůze byla naprosto nemožná a neviditelné překážky bylo nutné obcházet šipkami. Napadlo mě, jestli nejsou příčinou ta neviditelná OOC NPC, která jde sem tam na okamžik zahlédnout u postav. Naylun by byl možná schopen říct lépe, jestli je viděl, ale právě dnes jsem se na Univerzitě zase několikrát zasekl o objekt zhruba velikosti postavy, který nešel projít z žádné strany.

Je to sice jen drobnost, ale pokud vás zasekne v jedné lokaci pětkrát, trpělivost ztrácíte velmi rychle.
Mithirwen Celeavaeil

Uživatelský avatar
hemendo
Příspěvky: 533
Registrován: 5. 5. 2009 15.18

Re: Automati

Příspěvek od hemendo » 16. 3. 2010 1.06

Olymar píše:Poslední dobou se mi několikrát stalo, že se moje postava začala zasekávat "o vzduch" a v některých případech až do momentu, kdy jakákoliv rovná chůze byla naprosto nemožná a neviditelné překážky bylo nutné obcházet šipkami. Napadlo mě, jestli nejsou příčinou ta neviditelná OOC NPC, která jde sem tam na okamžik zahlédnout u postav. Naylun by byl možná schopen říct lépe, jestli je viděl, ale právě dnes jsem se na Univerzitě zase několikrát zasekl o objekt zhruba velikosti postavy, který nešel projít z žádné strany.

Je to sice jen drobnost, ale pokud vás zasekne v jedné lokaci pětkrát, trpělivost ztrácíte velmi rychle.
Něco podobného se mi často stávalo v hospodě u chcípáka v tirianu a automaty to tuším nebylo, prostě nějaké bugy, ale většinou to šlo nějak jednoduše obejít. :clover: Každopádně si myslím že "automaty" příčinou nejsou.

Uživatelský avatar
Olymar
Příspěvky: 1670
Registrován: 2. 2. 2010 23.15

Re: Automati

Příspěvek od Olymar » 16. 3. 2010 1.33

hemendo píše:Něco podobného se mi často stávalo v hospodě u chcípáka v tirianu a automaty to tuším nebylo, prostě nějaké bugy, ale většinou to šlo nějak jednoduše obejít. :clover: Každopádně si myslím že "automaty" příčinou nejsou.
To je také možné, nemluvím tu ale o nějakém obcházení placeablů, které asi budou u toho chcípáka. Na mysli mám nemožnost projít stokrát volným prostorem (konkrétně například přímo před vstupem do dveří na Univerzitu. Mohly by to asi být i lagy, ale nevěřím, že vždy v jednu chvíli stabilně v jednom místě.

Jiné možné příčiny ale samozřejmě vítám (a hlavně jak se jich vyvarovat).
Mithirwen Celeavaeil

Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4915
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog » 16. 3. 2010 6.29

není to fakt teda tohle, když to je stále na stejném místě?

viewtopic.php?p=40551#40551
acc. westgard, postava Alkaran aep Ellena | Silmelinde (stačí mi říci a já ji lognu)

Naylun
Příspěvky: 3315
Registrován: 16. 5. 2008 20.54
Bydliště: Neverland

Příspěvek od Naylun » 16. 3. 2010 8.54

Je možné, že to skutečně bylo vinou automatu, včera večer jsem na tebe jeden speciální použil, abych byl schopen sledovat, co děláš, i když jsem musel být jinde. Pokud se tím labire budeš zabývat, tak se už stal i případ, kdy automat spouštěl pasti nakladené postavou, kterou měl sledovat.
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.

cybermisa
Příspěvky: 6344
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa » 16. 3. 2010 9.17

Nemyslim si, ze jde o automaty, ti se fyzicky nijak neprojevuji ve hre - to Labir testoval. Podle me ale mohlo jit o chybu tilesetu, ovsem zalezi, kde to presne bylo.

Naylun
Příspěvky: 3315
Registrován: 16. 5. 2008 20.54
Bydliště: Neverland

Příspěvek od Naylun » 16. 3. 2010 9.24

Na vlastní oči jsem byl svědkem toho, jak automat 02 spouštěl hráčským postavám pasti a už od více hráčů se mi dostalo reakcí, že se o něj při chůzi někdy zasekávají. Podle mě tam nějaká chyba bude.
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.

cybermisa
Příspěvky: 6344
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa » 16. 3. 2010 9.25

Panathian píše:Na vlastní oči jsem byl svědkem toho, jak automat 02 spouštěl hráčským postavám pasti a už od více hráčů se mi dostalo reakcí, že se o něj při chůzi někdy zasekávají. Podle mě tam nějaká chyba bude.
Ja si jenom vsimnul toho, ze automat zacal zlobit, kdyz dostal nejak zasah plosnym kouzlem.

Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4915
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog » 16. 3. 2010 9.30

Když byla Alky v Říši (pár IC měsíců zpět), tak se mi dvakrát stalo, že se vedle mne objevil Automat 01 mrtvý. Nevím, jestli jsem ho zabil já (asi ne, protože se mi v logu nic nevypsalo), nebo jestli ho nějaké DM zabilo dřív, než ho poslalo do limba.

Pokaždé chcípnul i s umíracím zvukem (proto jsem si kontroloval, co se děje).
acc. westgard, postava Alkaran aep Ellena | Silmelinde (stačí mi říci a já ji lognu)

Uživatelský avatar
Olymar
Příspěvky: 1670
Registrován: 2. 2. 2010 23.15

Příspěvek od Olymar » 16. 3. 2010 9.41

Ta neviditelná bariéra to nebyla určitě, protože sice zůstávala na místě, ale jen do opuštění lokace, pak zmizela (nebo se objevila jinde v místech, kde nikdy problém nebyl).

Možná je rozdíl mezi 01 a 02, kdy dělá problémy jen ten druhý?
Mithirwen Celeavaeil

cybermisa
Příspěvky: 6344
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa » 16. 3. 2010 9.44

Sledovaci automati maji nezranitelnost/nesmrtelnost, nemeli by jit zabit - ani dm killem nejdou.

Aefar
Příspěvky: 3362
Registrován: 9. 12. 2008 17.31

Příspěvek od Aefar » 16. 3. 2010 10.02

Včera po jednom mrtvém automatu 02 Bolthorm šlapal. Mimochodem, vypadal jako mrtvá myš a byl vidět :biggrin:

Bylo to v hospodě U Nové sekery.

* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův

cybermisa
Příspěvky: 6344
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa » 16. 3. 2010 10.05

Aefar píše:Včera po jednom mrtvém automatu 02 Bolthorm šlapal. Mimochodem, vypadal jako mrtvá myš a byl vidět :biggrin:

Bylo to v hospodě U Nové sekery.
JJ, co vim, tak to jsou krysky :biggrin:

Musi to byt neco, co tohle nestandardni chovani zpusobuje … pravdepodobne lagy.

Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4915
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog » 16. 3. 2010 10.08

Joo, krysa! Potvrzuji! :))

Jestli to jsou lagy, nevím. Z těch dvou smrtí si pamatuju na jednu, kdy jsem stál s Ghostovou postavou Jon u Hřebčína a čekali jsme tam a trochu krafali. nepřišlo mi, že by server v té době měl problémy s lagy, a ani my neprováděli vůbec nic, co by mohlo generovat nějakou zátěž.

Ale holt jsou tyhle nwn věci černá magie :)

(možná už nemohl tu Alky vydržet :D)
acc. westgard, postava Alkaran aep Ellena | Silmelinde (stačí mi říci a já ji lognu)

Uživatelský avatar
Dron
Příspěvky: 322
Registrován: 18. 2. 2009 15.41
Bydliště: Orlová

Příspěvek od Dron » 16. 3. 2010 10.26

cybermisa píše:Ja si jenom vsimnul toho, ze automat zacal zlobit, kdyz dostal nejak zasah plosnym kouzlem.
No zlobit, mě jednou málem umlátil postavu. :smile:

cybermisa
Příspěvky: 6344
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa » 16. 3. 2010 11.00

Dron píše:
cybermisa píše:Ja si jenom vsimnul toho, ze automat zacal zlobit, kdyz dostal nejak zasah plosnym kouzlem.
No zlobit, mě jednou málem umlátil postavu. :smile:
Automati jsou duleziti! Mejme je radi! :drinks_cheers::whistling:

Uživatelský avatar
Tomyn
Příspěvky: 2710
Registrován: 12. 11. 2007 10.10
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomyn » 16. 3. 2010 13.10

Dron píše:
cybermisa píše:Ja si jenom vsimnul toho, ze automat zacal zlobit, kdyz dostal nejak zasah plosnym kouzlem.
No zlobit, mě jednou málem umlátil postavu. :smile:
jojo to se opět na EQ probouzí SKYNET
Dungo Dar - Sférální cestovatel a badatel
Bujón syn Krutóna - já sů Cechmistr Černého draka, kovářisko, vobchodník, žoldák ha krakenobijec Bujón Syn Krutóna (je to Bujný Kruťák ne polívka)
Narilyn - princezna z kanálu
Frory Bulínková - mamonínské čerstvě vykvetlé poupě
Ryta Splinter - milá, citlivá, chápavá občas potřeštěná elfka stále zrající - MIN(Missed in Nature)
Brumla Bulldozer(Bejkoun) - milý, krásný a přátelský trpaslík - MIA(Missed in Action)

Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2763
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk » 16. 3. 2010 16.50

cybermisa píše:Nemyslim si, ze jde o automaty, ti se fyzicky nijak neprojevuji ve hre - to Labir testoval. Podle me ale mohlo jit o chybu tilesetu, ovsem zalezi, kde to presne bylo.
Mě se automata párkrát povedlo trefit kouzlem (jak píšeš - plošným), anebo ho mlátit zbraní (výsledek kouzla a sekáčku).
Pro Balroga: měl také imky, že bys ho jen těžko zabil :bigwink:
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar

kokosak
Příspěvky: 3128
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak » 16. 3. 2010 19.15

cybermisa píše:Nemyslim si, ze jde o automaty, ti se fyzicky nijak neprojevuji ve hre - to Labir testoval.
Mno, to je vidět, že si nezažil jak ti automat blokuje přístup k židli ;)
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!

Uživatelský avatar
Dron
Příspěvky: 322
Registrován: 18. 2. 2009 15.41
Bydliště: Orlová

Příspěvek od Dron » 16. 3. 2010 19.53

kokosak píše:
cybermisa píše:Nemyslim si, ze jde o automaty, ti se fyzicky nijak neprojevuji ve hre - to Labir testoval.
Mno, to je vidět, že si nezažil jak ti automat blokuje přístup k židli ;)
Nebo zablokuje východ ze stánku.

Odpovědět