Magie - Nová a upravená kouzla

Co je potřeba vědět. Prosím čtěte.

Moderátoři: World Builder, Dungeon Master, Dungeon Servant

Zamčeno
labir
Příspěvky: 6927
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir » 19. 12. 2006 23.40

Povznesení

Úroveň sesílatele: Čaroděj/Zaklínač 9
Úroveň kouzla: 9
Škola: Proměny
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Osobní, perzistentní
Oblast působení/cíl: Bytost
Trvání: 2 dny / 1 úroveň sesilatele
Další protikouzla:
Záchrana: Není
Magická odolnost: Ne

Sesilatel se tímto kouzlem transformuje do andělské podoby. Získá křídla, nadpozemskou svatozář, jeho mysl prozře a stane se velmi krásným. Taktéž se stane ovšem velmi náchylný na negativní energii. Toto kouzlo je esencí dobra a proto ho zvládne seslat jen a pouze dobrý mág.

Jakmile kouzlo vyprchá, tak se sesilatel transformuje zpět do své podoby. Ovšem je zde malá šance, že se proměna stane trvalou. K této proměně je zapotřebí aby sesilatel získal andělské peříčko.

Toto kouzlo nelze seslat ze svitku, ale může být ze svitku naučeno.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.

labir
Příspěvky: 6927
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir » 23. 12. 2006 17.41

Proměna do licha

Úroveň sesílatele: Čaroděj/Zaklínač 9
Úroveň kouzla: 9
Škola: Nekromancie
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Osobní, perzistentní
Oblast působení/cíl: Bytost
Trvání: Navždy
Další protikouzla:
Záchrana: Není
Magická odolnost: Ne

Toto je jedno z velekouzel. Jeho seslání vyžaduje extrémní přípravy a pakliže se nepodaří je sesilatel behem procesu zcela zničen bez možnosti Znovuzrození. Sesilatel musí vládnout úžasným intelektem a intuicí, vyznávat Zlo a být nadán extrémně silnou vůlí. Toto kouzlo je nutné seslat třikrát po sobě v přítomnosti značného magického potenciálu a za přítomnosti křišťálové lebky. Sesilatel během tohoto kouzla zemře.

Pakliže se kouzlo podaří vrací se duše sesilatele jako nemrtvý lich zpět na povrch Desky. Lich nemusí jíst či pít, lich nemusí spát. Tento kostěný čaroděj je zcela oprostěn od takových věcí jako je dobro či emoce. Získává extrémní sílu a odolnost, dokáže se sám regenerovat a prohlédne jak veškerá kouzla tak i stíny.

Ovšem také se stane velmi zranitelným na léčivá kouzla a pobyt pod širým nebem jej velmi zraňuje. Slunce je jeho hrobem. Proto se lichové většinou zdržují jen v hrobkách a jiných podzemních prostorách.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.

labir
Příspěvky: 6927
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir » 23. 12. 2006 21.25

Dvojník

Úroveň sesílatele: Čaroděj/Zaklínač 9
Úroveň kouzla: 9
Škola: Iluze
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Dlouhý
Oblast působení/cíl: Oblast
Trvání: 1 hodina / 5 úrovní sesilatele
Další protikouzla:
Záchrana: Není
Magická odolnost: Ne

Sesilatel vytvoří na cílovém místě přesnou iluzorní kopii sebe sama včetně šatů na sobě a předmětů v rukou. Tato kopie je maximálně věrná a dokonce částečně hmotná a dokáže se fyzicky bránit. Kopie chápe základní verbální pokyny svého majitele a jedná podle nich. Po uplynutí doby kouzla se kopie rozplyne. Kopii je možné poškodit natolik, že se rozplyne předčasně.

Seznam pokynů pro kopii (za lomítkem je verze bez diakritiky):

Pojď / Pojd - Kopie následuje svého pána.
Zůstaň / Zustan - Kopie zůstane stát na místě zcela bez pohybu.
Volno / Volno - Kopie zůstane na místě a bude se bezúčelně toulat kolem.

Toto kouzlo lze seslat jen jednou denně.

Toto kouzlo nelze seslat ze svitku i když se jej lze ze svitku naučit.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.

labir
Příspěvky: 6927
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir » 30. 12. 2006 11.36

Falešní dvojníci

Úroveň sesílatele: Bard 6, Čaroděj/Zaklínač 6
Úroveň kouzla: 6
Škola: Iluze
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Krátký
Oblast působení/cíl: Oblast
Trvání: 1 hodina + 1 hodina / 5 úrovní sesilatele
Další protikouzla:
Záchrana: Není
Magická odolnost: Ne

Sesilatel dokáže stvořit několik iluzí sebe sama a to včetně oblečení jenž má na sobě a předmětů jenž má v rukou. Počet iluzí záleží na velikosti moci mága, maximální počet iluzí je 4. Iluze je průhledná a při prvním útoku na ni se rozpadá. Iluze mají snahu držet se za svým pánem.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.

labir
Příspěvky: 6927
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir » 31. 12. 2006 14.27

Sférální brána

Úroveň sesílatele: Čaroděj/Zaklínač 9
Úroveň kouzla: 9
Škola: Vyvolávání
Zařazení: Planární magie
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Dlouhý
Oblast působení/cíl: Oblast
Trvání: 3 hodiny
Další protikouzla:
Záchrana: Není
Magická odolnost: Ne

Toto je jedno z velekouzel. Samotné kouzlo je tak obtížné že musí být sesláno třikrát na jedno a to samé místo za sebou i když třeba různými mágy. Navíc je třeba aby v okolí byl dostatečně mocný zdroj magie, který bude kozlo napájet po dobu jeho životnosti. Během sesílání kouzla si sesilatel může zvolit zacílení sférální brány na nižší nebo vyšší sféry.

Po úspěšném trojitém seslání na jedno místo je otevřena dočasná brána do jedné z nižších sfér plné démonů a ďáblů nebo vyšších sfér andělů a celestialů. Kdokoliv se může pokusit dostat skrz tuto bránu na druhou stranu například pro nějaký z pokladů a mocných artefaktů, kterými kromě démonů a ďáblů nižší sféry oplývají. Pravděpodobně od minulých odvážlivců. Také se jedná o způsob jak případně získat andělské peříčko či srdce démona.

Toto kouzlo není možné seslat ze svitku ačkoliv je možné se jej ze svitku naučit.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.

labir
Příspěvky: 6927
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir » 31. 12. 2006 17.52

Nákaza

Úroveň sesílatele: Klerik 3, Druid 3, Čaroděj/Zaklínač 4
Úroveň kouzla: 3
Škola: Nekromancie
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Dotek
Oblast působení/cíl: Bytost
Trvání: Ihned
Další protikouzla: Odstraň chorobu
Záchrana: Výdrž, zruší
Magická odolnost: Ano

Cíl je postižen jednou z následujících vysilujících chorob podle náhodného výběru:

Oslepující nevolnost, Chichotavá horečka, Démonická horečka, Ďábelská zimnice, Žloutenka, Mozková horečka, Hniloba mumie, Rudý zápal, Třas, Slizovitá smrt, Vejce rudého červa, Hniloba ghůla, Plíživá zombie, Děsivé puchýře, Zahrabaní červi, Vojenský třas, Ztřeštěnost.

//DC nemocí zůstává pevné z technických důvodů, ale bylo navýšeno
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.

labir
Příspěvky: 6927
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir » 20. 5. 2007 21.13

Lepší útočiště

Úroveň sesilatele: Klerik 6, Čaroděj / Zaklínač 8
Úroveň kouzla: 7
Škola: Proměny
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Osobní
Oblast působení/cíl: Sesilatel
Trvání: 1 kolo / úroveň
Další protikouzla:
Záchrana: Není
Magická odolnost: Ne

Sesilatel se stane nehmotným. Žádná jiná bytost nemůže sesilatele detekovat. Zaútočení, kouzlení nebo provedení nepřátelské akce nehmotnost zruší. Taktéž může dojít ke zrušení při pokusu o manipulaci s hmotnými předměty.

Kouzlo je velmi nestabilní a má samovolnou tendenci se po chvíli rozplynout a zrušit. Kdy se tak stane ovšem nelze předpovědět.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.

labir
Příspěvky: 6927
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir » 30. 5. 2007 20.06

Mestilův kyselinový štít

Úroveň sesilatele: Čaroděj/Zaklínač 5
Úroveň kouzla: 5
Škola: Vyvolání
Zařazení: Kyselina
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Osobní
Oblast působení/cíl: Sesilatel
Trvání: 1 kolo/úroveň
Další protikouzla:
Záchrana: není
Magická odolnost: Ne

Sesilatele obklopí kyselinový štít – každá bytost, která zraní sesilatele způsobí normální zranění, ale také utrpí zranění za 1k6 životů +1d4 za každé 4 úrovně sesilatele. Sesilatel se také stane z 50% imunním na zranění kyselinou.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.

labir
Příspěvky: 6927
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir » 3. 6. 2007 11.28

Cejch

Úroveň sesilatele: Čaroděj / Zaklínač 5
Úroveň kouzla: 5
Škola: Vzývání
Zařazení: Oheň
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Střední
Oblast působení/cíl: Obrovská
Trvání: Ihned
Další protikouzla:
Záchrana: Reflexy 1/2
Magická odolnost: Ano

Objeví se spousta plamenů a náhodně zamíří a zasáhnou jakékoliv stvoření v oblasti působení. Pokud v ní je více bytostí, než plamenných koulí, budou zasaženy pouze nejbližší bytosti. Pokud je v oblasti více plamenných koulí než bytostí, přebytečné plameny zmizí. Každá plamenná koule vybuchne a způsobí 1k6 bodů zranění za úroveň sesilatele (max 15k6). Plamenů je náhodný počet od poloviny uživatelových úrovní až do celkového počtu jeho úrovní.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.

labir
Příspěvky: 6927
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir » 2. 5. 2009 10.36

Zraň

Úroveň sesílatele: Klerik 6, Druid 7
Úroveň kouzla: 6
Škola: Nekromancie
Zařazení: Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Dotek
Oblast působení/cíl: Bytost
Trvání: Ihned
Další protikouzla: Uzdrav
Záchrana: Není
Magická odolnost: Ano

Když sesílatel uspěje v útoku zblízka dotykem, kouzlo Zraň sníží počet životů cíle na 1k4 ovšem nejvýše o 100-150 životů. Na nemrtvé tohle kouzlo působí obráceně, nezraňuje je, ale úplně léčí.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.

Zamčeno