Info - Definice a sjednocení sporných/nejasných reálií

Co je potřeba vědět. Prosím čtěte.

Moderátoři: World Builder, Dungeon Master, Dungeon Servant

Zamčeno
Naylun
Příspěvky: 3314
Registrován: 16. 5. 2008 20.54
Bydliště: Neverland

Info - Definice a sjednocení sporných/nejasných reálií

Příspěvek od Naylun » 31. 10. 2010 23.39

Info - Vysvětlení nejasných reálií a pravidel

Topic pro definice reálií nebo jiných věcí na EQ, které nejsou ve hře dostatečně jasně vyvsvětleny, různí lidé je vnímají odlišně nebo jsou jinak sporné. Všechny ujednocující defince v tomto topicu jsou závazné pro všechny hráče i DX na EQ.
Naposledy upravil(a) Naylun dne 8. 2. 2011 16.31, celkem upraveno 1 x.
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.

Naylun
Příspěvky: 3314
Registrován: 16. 5. 2008 20.54
Bydliště: Neverland

Příspěvek od Naylun » 31. 10. 2010 23.39

Kouzla Proměň svůj vzhled a Proměň vzhled osoby

:point: Kouzlo je oficiálně řazeno do školy proměn, ale ve skutečnosti je to z velké části jen iluze.
:point: Sesilatel fyzicky zůstává ve své podobě, takže pokud např sáhnete na mága proměněného v orla, nahmatáte normální lidskou postavu (přestože stále vidíte orla). A z toho pro proměněnou osobu vyplývají následující body:
:point: Nechává normální stopy.
:point: Má svůj normální hlas.
:point: Ani v podobách létavců nedokáže doopravdy vzlétnout a iluze orla se tedy může pohybovat v maximální výšce hlavy mága.
:point: Může používat své normální zbraně a kouzla (systémově možná něco nepůjde, to se časem opraví).
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.

Pavel Urban
Příspěvky: 5962
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Příspěvek od Pavel Urban » 3. 1. 2012 17.29

Meditace kouzel a modliteb

Pokud je meditace (rest) přerušena, je třeba v ní pokračovat a dokončit po tom, co situace, která ho přerušila pominula.

V případě znovunalogování se do hry po pádu připojení apod. by měla postava meditovat, jak to bude možné a znovu nakouzlit členy své družiny, aby se minimalizovala duplikace meditace.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.

Pavel Urban
Příspěvky: 5962
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Příspěvek od Pavel Urban » 31. 7. 2012 8.18

Sesílání kouzla Sférální brána
Kouzlo Sférální brána nelze seslat za pomoci uměle navýšeného potenciálu trvajících kouzel, jako jsou např. iluze. Takový potenciál je vázaný k daným kouzlům a není k dispozici pro seslání Sférální brány.

Pokusy o podobná sesílání kouzla Sférální brána bez konzultace s DX budou považována za pokus o obcházení systému hry (Onyx).
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.

Pavel Urban
Příspěvky: 5962
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Příspěvek od Pavel Urban » 15. 8. 2012 10.23

Sesílání kouzel a jiné sporné činnosti ve vězení
Seslat kouzlo ve vězení lze. Stráž však na takové akce reaguje, a to velmi příkře s přiměřenou a větší silou. Pokud se o něco takového chcete s postavou pokoušet, tak pouze za přítomnosti DX.
Je rovněž důležité o svém úmyslu informovat předem, jelikož DX zpravidla ovládá několik NPC, otevírá a zavírá mříže apod., čili nemusí být připraveno adekvátně jednat na vaše snahy.

Obdobný postup platí pro jiné činnosti, které lze očekávat, že jsou ve vězení zapovězené.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.

Uživatelský avatar
zuzuPD
Příspěvky: 3544
Registrován: 18. 4. 2009 23.44
Kontaktovat uživatele:

Re: Info - Definice a sjednocení sporných/nejasných reálií

Příspěvek od zuzuPD » 31. 7. 2013 18.51

Maso na kámen
Kouzlo Maso na kámen či podobná schopnost měnící bytost v kámen ji mění opravdu v kámen. Zrušit efekt kouzla zbitím postavy do bezvědomí není možné, respektive jde o obcházení systému - kámen nejde z bytosti sklepat, protože ten kámen je ona sama.
Hyperaktivní hlavně MUNI.
ICQ: 345081919

Zamčeno