Tipy na konkrétní věci do modulu

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Master, Dungeon Servant, World Builder

pipinzjablickova
Příspěvky: 112
Registrován: 23. 12. 2015 23.16

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Příspěvek od pipinzjablickova » 9. 2. 2019 23.59

Posílám ještě screen s tím jak mám přesně nastavené ty hlavy. U mě a manželky takto bezproblému.
Přílohy
patch.png
patch
Nezdržuj se a žer! Žer dokud můžeš!

pipinzjablickova
Příspěvky: 112
Registrován: 23. 12. 2015 23.16

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Příspěvek od pipinzjablickova » 10. 2. 2019 0.08

Ještě co se týče těch rób. Tak jako vždy jsou v obsahu věci navíc :D. Třeba stáhnete CEP a stejně využijete jen půlku a zbytek je pro váš modul balast. Proto nemám rád tyhle magální balíčky. Stejně je to i s některýma róbama. Pro potřeby EQ je róba s animací alternativního style boje úplně k ničemu.

Vyčístím všechny roby od nepotřebného balastu a pošlu počet nových a jejich celkovou velikost. Ty róby na koně zatím řešit nebudu (to nějaký MB přidá, ale ne moc).

Bude to sice mravenčí práce, ale zase čistý řešení.
Nezdržuj se a žer! Žer dokud můžeš!

pipinzjablickova
Příspěvky: 112
Registrován: 23. 12. 2015 23.16

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Příspěvek od pipinzjablickova » 10. 2. 2019 0.45

Pokud by se ty facelift hlavy hodně líbili a tým by se je rozhodl přidat do EQ, tak v tom haku co jsem posílal jsou jen ty override. V původním haku jsou navíc úplně nové hlavy ve stejném stylu. Takže pokud by se to přidávalo to EQ je možné s tím přidat desítky nových hlav.
Nezdržuj se a žer! Žer dokud můžeš!

pipinzjablickova
Příspěvky: 112
Registrován: 23. 12. 2015 23.16

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Příspěvek od pipinzjablickova » 10. 2. 2019 12.12

Už jsem to ořezal co to šlo (cca 52 nových rób a cca 234MB). Výsledek si každý může vyzkoušet v toolsetu. Stačí do báze přidat hak ze zipu na první místo viz. screen. Vytvořit/editovat oblek a měnit róby od čísla 91. Pokud se nezobrazí změňte pohlaví.

Hak v zipu zde:
http://www.uschovna.cz/zasilka/JYGLYN97S3W9CWRN-8PJ


Použití haku přepisuje parts_robe.2da z eq_config_a_21.hak. Nový parts_robe.2da obsahuje seznam všech původních EQ rób + všechny nové a ty nové dává hezky na konec seznamu v toolsetu.

PS:
Hak neobsahuje opravu rób na koni. Chtělo by to stáhnout nějakej prográmek co přepisuje názvy souborů a i jejich obsahů, protože měnit ručně počet rób*pohlaví*rasa je na palici. Stačilo mi že jsem musel reindexovat nějaké nové róby, protože na jejich místech byli už nějaké z EQ.
Přílohy
roby.png
Hak na první místo
roby.png (30.93 KiB) Zobrazeno 74 x
Nezdržuj se a žer! Žer dokud můžeš!

pipinzjablickova
Příspěvky: 112
Registrován: 23. 12. 2015 23.16

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Příspěvek od pipinzjablickova » 10. 2. 2019 17.05

Hak včetně použitelnosti na koni. Pouze pro všechny nové róby. Měli by být všechny použitelné na koni.

http://www.uschovna.cz/zasilka/JYH64NZAZM79ITG3-9PE/

Ty starý róby nevím. Nějaký mi tu chybí třeba róba 55 v toolsetu (možná to vysvětluje proč občas postavy nevidím nebo je vidím nahý). Mám jen cep z instalačky EQ. Novější jsem nehledal ani nestahoval.
Nezdržuj se a žer! Žer dokud můžeš!

Odpovědět