Tipy na konkrétní věci do modulu

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
Uživatelský avatar
Niko
Příspěvky: 1333
Registrován: 10. 3. 2010 15.29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Tipy na konkrétní věci do modulu

Příspěvek od Niko » 27. 6. 2018 21.16

Jelikož je dost pravděpodobné, že se brzy budou rozšiřovat haky, tak jsem si řekl, že by bylo fajn se zeptat hráčů na nějaké tipy, které by se do haků mohli zapracovat.

Uvažujte reálně, vzhledem k reáliím EQ (tj. fakt sem nedávejte bambitky apod.) a zda bude mít daná úprava/novinka nějaké využití.

Tohle téma by mělo sloužit k tomu, abyste sem dávali tipy na nějaké zajímavé věci z https://neverwintervault.org, odkazy na zajímavou muziku (hlavně do lokací), grafiku na přechodové obrazovky apod.

Ideální příspěvek by měl mít nějaký (váš vlastní) popis a odkaz. Pokud by odkaz nevedl přímo na vault, tak třeba u hudby stačí nějaké ukázky (YouTube...) a pokud to zaujme, tak se domluvíme na něčem konkrétnějším.


Chci říct, že nejde o diskuzi (jen by mi to komplikovalo případný budoucí výběr). Stejně tak prosím, abyste si hlídali případné duplicity, ať se tu jedna věc neopakuje několikrát.

Upozornění na konec: celá tahle aktivita je z vaší strany dobrovolná, ale vítaná. Mějte na paměti, že vložení návrhu neznamená to, že se někdy objeví ve hře. Všechny návrhy budeme posuzovat a pokud se nám budou zdát dobré, zkusíme je implementovat.

P.S.: o novější verzi CEPu vím ;)

Khazad2
Příspěvky: 31
Registrován: 24. 2. 2018 23.51

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Příspěvek od Khazad2 » 12. 7. 2018 14.36

Když jsem uvažoval nad svým modulem, tak jsem ho vždycky chtěl udělat v základu takto. Jenomže jsem strašně línej to dotáhnout :D
https://neverwintervault.org/project/nw … /project-q
https://www.youtube.com/watch?v=JZwzbNdu5F0

Ještě pošlu nějaké screeny v dalším postu.

Khazad2
Příspěvky: 31
Registrován: 24. 2. 2018 23.51

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Příspěvek od Khazad2 » 12. 7. 2018 15.03

Přílohy
Přílohy
Snímek obrazovky pořízený 2018-07-12 15-00-23.png
Spektry a upíři + něco
Snímek obrazovky pořízený 2018-07-12 14-54-03.png
Skřetina a spol
Snímek obrazovky pořízený 2018-07-12 14-52-54.png
Zvěřina

Khazad2
Příspěvky: 31
Registrován: 24. 2. 2018 23.51

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Příspěvek od Khazad2 » 12. 7. 2018 15.05

Ještě jsem vždycky chtěl vrátit nějaký drobnosti do classů z předchůdců nwn, ale jen opravdu drobnosti, protože sám nesnáším balanc povolání na jinejch serverech.

Khazad2
Příspěvky: 31
Registrován: 24. 2. 2018 23.51

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Příspěvek od Khazad2 » 12. 7. 2018 15.15

Jenom pro představu. Starý dobrý Icewindale.

Třeba barbar získal imunitu na strach při zuřivosti nebo černý strážce vysával životy (v nwn má místo toho náhražku, která je k smíchu - možná použitelný jako léčení nemrtvých).
Přílohy
Snímek obrazovky pořízený 2018-07-12 15-07-31.png
Barbar
Snímek obrazovky pořízený 2018-07-12 15-08-21.png
Černý strážce

PAO_CZ
Příspěvky: 267
Registrován: 7. 1. 2008 20.07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Příspěvek od PAO_CZ » 12. 7. 2018 15.58

Ahoj, pokud by byl o to zajem, muzu sehnat vsechny haky ze Sferie se souhlasem majitele, predevsim lokace, itemy a obleceni (popripade i skripty s craftem, emoce atd, ale nevim kdo by se v tom chtel hrabat, je to pres 2000 skritpu). Pry je to cele kompatibilni s Eq protoze to na bazi Eq bylo vytvorene.
Dale bych rad uvital i Thalijske haky s oblecenima, vicemene je vsechno z vaultu ale uz sem v nem dlouho nehledal a nejsem moc v obraze, proto se omlouvam ze zadny odkaz v mem prispevku neuvidite, pokud by byl ale zajem, muzu zjistit ktery konkretni hak z Thalie to je.
Victor Gall - 3x proklet, ...upálen 1121
člověk časem lituje všech svých hříchů, ale hlavně těch, které zapoměl spáchat.

Khazad2
Příspěvky: 31
Registrován: 24. 2. 2018 23.51

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Příspěvek od Khazad2 » 12. 7. 2018 16.07

Ještě nešťastně předělaný Kensai v nwn Pán zbraně. V nwn se musí max zranění naklikávat ručně. Dříve to fungovalo po dobu jednoho kola bez nutnosti furt klikat jak blázen.
Přílohy
Snímek obrazovky pořízený 2018-07-12 16-02-09.png
Pán zbraně

Khazad2
Příspěvky: 31
Registrován: 24. 2. 2018 23.51

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Příspěvek od Khazad2 » 16. 7. 2018 14.49

Tak tady je malý tileset se zajímavými věcmi. Osobně jsem ho chtěl využít pro seveřanské interiéry (longhouse). Má, ale i jiné zajímavosti. Například trpasličí haly, které by se dali využít například na palác v Hag Hargol. Jestli ho někdy rozšířím, tak klidně pošlu i rozšíření.

https://neverwintervault.org/project/nw … nteriors-0
Přílohy
Snímek obrazovky pořízený 2018-07-16 14-41-27.png
1
Snímek obrazovky pořízený 2018-07-16 14-40-10.png
2
Snímek obrazovky pořízený 2018-07-16 14-40-51.png
3
Snímek obrazovky pořízený 2018-07-16 14-41-27.png
4
Snímek obrazovky pořízený 2018-07-16 14-39-26.png

Uživatelský avatar
Brambor
Příspěvky: 437
Registrován: 6. 2. 2014 11.52

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Příspěvek od Brambor » 16. 7. 2018 15.03

Hodně pěkné.
Bandor syn Traktorův
"4.13. Hráč nesmí zneužít nepřítomnosti DM ve hře. Veškeré akce postavy musí být v souladu s prostředím, zejména s očekávatelnou reakcí všech NPC … Takový čin bez přítomnosti DM je zneužitím systému a porušením pravidel. Sporné situace vyhodnotí vždy DM..."

Khazad2
Příspěvky: 31
Registrován: 24. 2. 2018 23.51

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Příspěvek od Khazad2 » 16. 7. 2018 20.03

Vytvářeli jste vzhled postavy a ve hře ta hlava vypadá jinak než v malém náhledu? Tak tohle by měl být standart při vytváření postavy. Stačí dát rozbalené soubory do složky override. Opravuje to odfláknuté okno s postavou při vytváření.


https://neverwintervault.org/project/nw … del-viewer


PS:
Rotace postavy pomocí šipek. Nyní ve velkém.
Přílohy
Snímek obrazovky pořízený 2018-07-16 19-57-01.png
chlap
Snímek obrazovky pořízený 2018-07-16 19-57-31.png
ženská

Khazad2
Příspěvky: 31
Registrován: 24. 2. 2018 23.51

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Příspěvek od Khazad2 » 16. 7. 2018 21.51


Khazad2
Příspěvky: 31
Registrován: 24. 2. 2018 23.51

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Příspěvek od Khazad2 » 17. 7. 2018 9.38

Ještě jsem zapomněl na podivný chování kouzla zapletení.

Například: dám zapletení a protivníci proběhnou bez jakýchkoliv hodů na záchranu, jako by neběželi žádnou překážkou. Z pozorování jsem zjistil, že kouzlo funguje vždy na konci každého kola (tzn. cca v každé 7 vteřině). Takže si musím spočítat rychlost protivníků a umístění zapletní, tak aby zapletením probíhali někdy v 7 vteřině. Asi nejlepší je to zapletení hodit na sebe :D (samozřejmě s patřičnou imunitou). Sice nepřátelé budou moc kolo bušit i na blízko, ale doběhne časový posun a hodu na záchranu se zázračně nevyhnou.

Nevím jestli je to, tak schválně, nebo se vývojáři uklikli při vytváření, ale v předchozích dílech to nebylo. Fungovalo to hned stejně jako sádlo.

Khazad2
Příspěvky: 31
Registrován: 24. 2. 2018 23.51

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Příspěvek od Khazad2 » 17. 7. 2018 12.52

Posílám další návrh na hudbu. Tentokrát soundtrack z LoG2.

https://www.youtube.com/watch?v=GeWjQxZotns

Khazad2
Příspěvky: 31
Registrován: 24. 2. 2018 23.51

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Příspěvek od Khazad2 » 17. 7. 2018 13.16

Trpasličí brána (tileset viz. výše). Trpasličí hlavy jsou z Projektu Q.
Přílohy
brána.png
brána

Jesper
Příspěvky: 607
Registrován: 17. 12. 2008 15.30
Kontaktovat uživatele:

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Příspěvek od Jesper » 1. 8. 2018 21.47

Já používám krom Q_projectu, který už tu Khazad zmiňoval, ještě tohle: https://neverwintervault.org/project/nw … elift-haks

Jediná nevýhoda, o které vím, je to, že nahrazuje povrch písku povrchem skály, takže poušť vypadá fakt divně (hak biorural). Ale jinak mi to přijde jako povedená věc.
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Odpovědět