Postele v dungeonech

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, Dungeon Master, World Builder, Rádci

Uživatelský avatar
Brambor
Příspěvky: 364
Registrován: 6. 2. 2014 11.52

Re: Postele v dungeonech

Příspěvek od Brambor » 13. 1. 2018 10.25

Ono třeba kutání v dolech někdy k těmto stavům vede, neboď systém únavy má rád skokové zhoršení. Takže nejen magie, ale i práce umí poměrně dobře přivést do stavu blízkého smrti.
Bandor syn Traktorův
"4.13. Hráč nesmí zneužít nepřítomnosti DM ve hře. Veškeré akce postavy musí být v souladu s prostředím, zejména s očekávatelnou reakcí všech NPC … Takový čin bez přítomnosti DM je zneužitím systému a porušením pravidel. Sporné situace vyhodnotí vždy DM..."

Uživatelský avatar
Braenn
Příspěvky: 4790
Registrován: 5. 1. 2007 12.12
Kontaktovat uživatele:

Re: Postele v dungeonech

Příspěvek od Braenn » 13. 1. 2018 10.30

Taky nemoci umí únavou pěkně pohnout.
Cynrik Weber Bych se posral.
Maíreig Gilliome Weber Off. Na přání loguji pouze v pevnosti.

zdech
Příspěvky: 899
Registrován: 25. 3. 2009 15.17

Re: Postele v dungeonech

Příspěvek od zdech » 13. 1. 2018 11.05

A zranění. Dostatečně pocuchaná postava stihne cestu Odpočatý -> Mrtvý za 10-15 minut.
Serbitar Draga - Služebník Říše

Uživatelský avatar
Van
Příspěvky: 374
Registrován: 25. 2. 2012 19.50

Re: Postele v dungeonech

Příspěvek od Van » 13. 1. 2018 14.10

Tak práce není něco nečekaného, co by tě rozhodilo. To se plánuje.
Na nemoce jsem zapomněl, pravda. Vzpomínám, jak Aris málem umřela na únavu v důsledku rýmičky. :biggrin:

Uživatelský avatar
Lampyris
Příspěvky: 223
Registrován: 7. 3. 2009 12.40
Kontaktovat uživatele:

Re: Postele v dungeonech

Příspěvek od Lampyris » 13. 1. 2018 16.15

Van píše:
13. 1. 2018 14.10
Tak práce není něco nečekaného, co by tě rozhodilo. To se plánuje.
Na nemoce jsem zapomněl, pravda. Vzpomínám, jak Aris málem umřela na únavu v důsledku rýmičky. :biggrin:
Ženská na rýmičku? Ten systém je celej špatně :megalol:

Dle mého názoru se to tedy dá rozdělit na:
1. Kontinuální činnosti - běžné činnosti, svačinkování, dolování, nemoci
2. Nárazové záležitosti - náročná magie, …?

Celkově bych si dovolil navhrnout úpravu aby se na následky únavy z první skupiny nedalo jen tak snadno umřít. Normální reakce na přemíru únavy je spavost/omdlení a celkové oslabení (viz. výše nástřel od Braenn). Zároveň by se zdroji únavy z první skupiny nedalo klesnout pod určitou hranici - každé např. "omdlení" postavy by doplnilo únavu nad stanovenou hranici.

Reakce na extrémní jednorázovou únavu z druhé skupiny by skutečně mohla vyústit ve smrt - rázový pokles na 0

Uživatelský avatar
S.T.
Příspěvky: 10
Registrován: 20. 11. 2017 16.42

Re: Postele v dungeonech

Příspěvek od S.T. » 3. 2. 2018 14.51

Van píše:
12. 1. 2018 19.06
Btw: Možná jsem jen opatrný hráč , ale on snad někdo dochází ke statusům o umírání bez magie?
Stačí když u hry usneš jako hráč. Postava pak zemře čímkoliv, třeba přímo nad talířem jídla a v posteli. Mně osobně přijde rychlost, jakou se načítá hlad, žízeň a únava, příliš vysoká. Myslím si, že smrt ze všech těchto důvodů by měla být nahrazena postihem. Systém mi přišel nastavený na svačinkáře, aby měli aspoň nějaké vzrušení při hře. S.T.

Odpovědět