Broučí jeskyně u dřevorubců

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
Darmonlor
Příspěvky: 848
Registrován: 8. 2. 2007 17.12

Broučí jeskyně u dřevorubců

Příspěvek od Darmonlor » 24. 11. 2008 10.59

Jeden ze silnějších brouků v druhém patře používá kyselinový oblak (nebo něco takového). Zraní tím všechny brouky kteří se skrz něj snaží proběhnout, načež se naštvou a vrhnou se na něj se zjevným úmyslem rozsápat ho. Neměli by být imunní proti vlastním zbraním, nebo alespoň více disciplinovaní? (druh s takovými návyky by asi evolučním sítem neprošel)
Don't Dream It - Be It <i>Dr. Frank-N-Furter</i>

Amelia Wil Tesla Seyruun
Falik

Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4915
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog » 24. 11. 2008 11.14

konzultuj s Jachem

:D

(sorry, musel jsemto říct #^_^#)
acc. westgard, postava Alkaran aep Ellena | Silmelinde (stačí mi říci a já ji lognu)

Uživatelský avatar
Alfray
Příspěvky: 1236
Registrován: 15. 8. 2006 20.59
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Starý důl U Amfiberai

Příspěvek od Alfray » 24. 1. 2009 13.52

Starý důl U Amfiberai
Stává se zde něco obdobného. Když ten velký modrý netopýr "sešle, udělá" červený oblak Negativní energie, zraní vše okolo a ti se do něj pak nasupeně pustí.
acc.:skarbi
postavy: Luthor Waldenn

labir
Příspěvky: 6928
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Re: Starý důl U Amfiberai

Příspěvek od labir » 24. 1. 2009 14.05

Alfray píše:Starý důl U Amfiberai
Stává se zde něco obdobného. Když ten velký modrý netopýr "sešle, udělá" červený oblak Negativní energie, zraní vše okolo a ti se do něj pak nasupeně pustí.
Dobře, díky. To je Netopýří vampýr, jeho symbionti by měli mít na jeho kouzla imunitu. Opraveno od nové verze.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.

kokosak
Příspěvky: 3128
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak » 24. 1. 2009 14.06

Ehm. To mi připomíná - obdobně je tomu u mravenčí královny. Trubci nejsou imunní... a proto se do té nešťastnice po jejím špatně cíleném speciálním útoku pustí. Ohniví mravenci tento problém nemají.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!

labir
Příspěvky: 6928
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir » 24. 1. 2009 14.17

kokosak píše:Ehm. To mi připomíná - obdobně je tomu u mravenčí královny. Trubci nejsou imunní... a proto se do té nešťastnice po jejím špatně cíleném speciálním útoku pustí. Ohniví mravenci tento problém nemají.
Opraveno od nové verze.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.

anurin
Příspěvky: 1895
Registrován: 27. 9. 2006 23.11

Příspěvek od anurin » 5. 2. 2009 19.06

Asi to sem nepatří, ale popisek u ohnivého brouka jest:

Velký brpuk, nevypadá nijak hrozivě.….

Když už nic jiného, smál jsem se. To byl dobrej přepis. :yes:

kokosak
Příspěvky: 3128
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak » 8. 2. 2009 9.40

kokosak píše: Ohniví mravenci tento problém nemají.
Tak oprava: ohniví mravenci tento problém mají, ale pouze s mravenci řadového vzhledu. Není to zas až tak kritické, protože spolu se na moc místech neobjevují, ale i tak v klasické situaci, kdy bojový mravenec blokuje průchod chodbou a ohnivec za ním flusne ohníček, to vede k otočení bojovníka na nebohého ohnivce.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!

kokosak
Příspěvky: 3128
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak » 21. 2. 2009 9.38

Jiná lokace, stejný problém - sfinxové na sopce se navzájem šlehají určitě sonickým, ale možná i kyselinovým útokem.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!

kokosak
Příspěvky: 3128
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak » 15. 5. 2009 10.17

Broučí jeskyně - roháči(možná strašliví) nejsou imunní vůči útokům dechem (kyselina) od svých spolubojovníků. Efekt klasický - roháči pobíjejí nejprve plivače a pak sebe navzájem, zatímco hráčská postava si může prohlížet malebné stalaktity.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!

cybermisa
Příspěvky: 6344
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa » 19. 5. 2009 8.44

kokosak píše:Broučí jeskyně - roháči(možná strašliví) nejsou imunní vůči útokům dechem (kyselina) od svých spolubojovníků. Efekt klasický - roháči pobíjejí nejprve plivače a pak sebe navzájem, zatímco hráčská postava si může prohlížet malebné stalaktity.
Primlouvam se, poprosil bych o opravu, je toho zneuzivano (napr. dnes rano).Diky :clover:

Odpovědět