Chyba Tezké helmice

Archiv problémů, jež byly úspěšně vyřešeny.

Moderátoři: World Builder, Dungeon Master, Dungeon Servant

Odpovědět
Dart mis
Příspěvky: 2
Registrován: 3. 4. 2009 9.25

Chyba Tezké helmice

Příspěvek od Dart mis » 3. 5. 2010 21.20

Mám problém s tezkou helmicí místo +2OČ dává jen +1 neví nekdo cím to je?

Uživatelský avatar
Paklic
Příspěvky: 689
Registrován: 4. 1. 2008 16.40

Příspěvek od Paklic » 3. 5. 2010 21.33

podívej se, co ti to dole žlutým písmem píše, to bude asi proto
Grim Gulas - horlivý trpoš
Elen Longhorn
Václav Nebojácný - pochůzkář
Fero Votvírák
Helena dcera Valouna
http://i.dama.cz/s/e808.gif

Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2763
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk » 3. 5. 2010 21.34

Pravděpodobně kolize OČ rukavic a helmy :bigwink:
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar

Wendigo
Příspěvky: 1067
Registrován: 15. 12. 2007 18.39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wendigo » 3. 5. 2010 22.09

AC [Armor Class, cesky OC - obranne cislo] se deli do nekolika druhu:

Deflection: Pocita se z bonusu za helmu, rukavice a plaste [dale pak prsteny, opasky a zbrane ale ty se nenachazeji na EQ] a dale pak z kouzel jako je clerikuv Shield of Faith [stit viry] nebo maguv Shield [stit]. Proti dobrym/zlym bytostem pak u kouzel protection from aligment [ochrana proti presvedceni] aura versus aligment [aura proti presvedceni] magic circle against aligment [magicky kruh proti presvedceni] a proti nemrtvym u kouzla Undeath's eternal foe [vecny nepritel nemrtvych] Nescita se.

Armor: Bonus AC ktery je na zbrojich, pricita se k zakladni hodnote AC zbroje [napriklad 8 u platove] dale je take na bracerech [chranicich, nasazuji se do stejneho slotu jako rukavice]. Pridava ho take clerikovo kouzlo Magic Vestement [Magicke roucho]. Nescita se.

Natural: Z predmetu se nachazi na nahrdelnicich. Z kouzel ho pak pridava druiduv Barkskin [Kuze z kury?]
a maguv Shadowshield [stinovy stit] Nescita se.

Shield:
Bonus AC na stitu a take clerikovo kouzlo Magic Vestement [Magicke roucho] pokud je zakouzleno primo na stit. Nescita se.

Dodge: Nachazi se na botach, dale ho pak ziskat diky pouziti clerikova/paladinova featu divine shield, bardskou pisni, obrannym postojem trpasliciho obrance, shadow evade [stinove uhybani] stinoveho tanecnika a kouzlem Haste [spech]. Scita se ale je omezene capem [tedy maximalni dosazitelnou hodnotou] +20

Other: Veskere ostatni zdroje AC jako je napriklad bonus za obratnost, skill tumble [uhybani?], zakladni hodnota stitu a zbroje, rasove bonusy, expertise/improved expertise [utok v obrane?] a take vsechny ostatni featy a schopnosti povolani ktere nejsou vypsane u dodge. Scita se a neni nicim omezeno.


Mezi sebou se vsechny druhy scitaji, vyjimkou je kouzlo magic armor [kouzlena zbroj] ktere pridava 1AC k deflection, natural, armor a dodge, celkem tedy 4AC ale v pripade ze na sobe mate helmu, zbroj, nahrdelnik a boty s bonusem k AC prida pouze +1 za dodge ktery se scita.

Tak doufam ze to trochu pomuze tem kteri se v NWN systemu AC jeste moc neorientuji, omlouvam se za anglicke nazvy, nemam ceskou hru a ceske nazvy neznam napsala jsem tedy radeji puvodni nazvy a do zavorek za ne preklad nebo jak zhruba tusim ze to je asi prelozene, kdyz u neceho nebudete vedet co to je zapojte fantazii, ta prekladatelu NWN byla velmi bujna a tak je preklad nekde dost volny. [zato je pry docela kvalitni, aby to nevypadalo ze si stezuji, jen nam tim nadelali problemy v komunikaci ;]]
Na docasne dovolene od EQ
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar

Dart mis
Příspěvky: 2
Registrován: 3. 4. 2009 9.25

Příspěvek od Dart mis » 4. 5. 2010 12.25

chyba je v tom kdyz vec prozkoumám tak má bonus k OČ+1 i kdyz pred tím mela +2

Odpovědět